dimarts, 31 de març del 2009

Una nocturna per anar fent boca...


La vesprada del 17 de març va ser la nit perfecte per anar fins a Collserola a desenvolupar la vista de gat, la Jovenalla Night-O. Una cursa organitzada per en Biel i en Marçal amb un recorregut linial de només 11 fites, però que 4 d'elles ja se situaven molt juntes i a prop de meta.
Sortida en massa puntualment a les 20:00, de seguida es forma un grup capdavanter amb els fletxats (Tommi, Pol, Lluis,...) jo em quedo a un grupet intermig amb l'Ona i l'Anna i darrera la massa de gent que surt per el circuit llarg, la primera clavada sense problemes, però a la segona m'embardisso per uns verds dels que trigo massa temps a sortir, quan surto estic perdut, no sé on estic en el mapa però resulta que estic al costat mateix de la fita!! ho veus? al final no he traçat tant malament... si és que només cal confiar en un mateix!! jajajajaaaaa
La resta pim pam, anar fent, però a 5 de meta em comença a flaquejar el llum, com pot ser? si he carregat la bateria a la tarda? no ho entenc!! són misteris del Silva, per bona sort, havia fet cas d'en Lluis Bedós que temps enrera m'havia dit que sempre que sortis amb el Silva portés un altre frontal a la motxilla, i així va ser, canvi de frontal per poder acabar, com aquell qui para a boxes!!
La cursa, un bon entrenament, llegint i entenent en cada moment el mapa i acabant onzé, la posició a la que m'he abonat en les curses nocturnes!