dilluns, 29 de març del 2010

Primer Caixa Girona de la temporada, amb molt bones sensacions i completant un cap de setmana rodó!

El diumenge dia 28 de març va celebrar-se a Fornells de la Selva la segona cursa puntuable per el Trofeu Caixa de Girona de BTT, en un circuit dissenyat per el BTT Fornells, similar al d’altres ocasions, un circuit tècnic, revirat i divertit.

Amb tant dies sense córrer BTT ja gairebé ni recordava com es sortia en aquestes curses, ritme infernal i el fetge més amunt de la llengua. Encara sort que de sortida es circulava per un bon tall d’asfalt, on una velocitat vertiginosa, però sense perdre ritme del grup permetia recuperar algunes posicions dins el pilot.

Per el que fa als corredors de la categoria, com sempre, una incògnita, corredors nous que es posen forts d’un dia per l’altre, i els de sempre que ja són coneguts. A la sortida, en Javi Gómez ha estat el primer de prendre la iniciativa, encapçalant el grup i intentant entrar a davant en el primer embut del circuit, el primer corriol, on he pogut controlar sense més problemes la situació i entrar a la seva roda al primer tram tècnic de corriol. A la seva roda no em sentia còmode, ja sabeu, en els trams tècnics prefereixo més anar jo a davant, i a la primera pista no m’ho he pensat i li he ofert jo la roda. Al entrar al següent tram tècnic de circuit, he sentit que em deia que els deixàvem (suposo que es referia a la resta de corredors de la categoria), i això m’ha motivat, he apretat el ritme i quan m’he girat ja li havia tret uns metres per anar-me’n.

A partir d’aquí la cosa ha anat al campi qui pugui, cadascú al seu ritme i a fer la seva cursa. Jo intentava mantenir-me en el grup de veterans i cadet en el que m’he quedat, pensant que aguantant el ritme no ens atraparien. I així ha estat, al final de la primera volta, en Javi encara anava a poc menys d’un minut aguantant, pensant-me jo que estava més lluny, i en una segona volta on, com sempre s’ha de gestionar molt més delicadament el trànsit del circuit de corredors doblats, he intentat incrementar el ritme, però incrementant un puntat més les cames ja no anaven fortes, entre el desgast d’ahir, el poc entrenament i la primera volta tant ràpida havien desgastat el cos i el físic.

Finalment però, al entrar per darrera vegada a la vora de l’Onyar, en els últims 2 quilòmetres de cursa no he vist a ningú a darrera i m’he tranquil·litzat veient-me guanyador, i així ha estat. Amb una avantatge d’un minut i mig per davant d’en Xavier Roca (Serinyà Cendief) i 2 minuts 8 segons sobre en Sixte Galia (Medinyà SKW). No ha estat una cursa fàcil, he vist que em falta fons físic però he tingut bones sensacions sobre la bicicleta i estrenar el maillot de Medina en competició oficial amb una victòria.


Resultats

http://carlesdomingo.blogspot.com